И с какви пари ще направят нов превозвач .....Преди време имаше едно изказване на Бобева, в което говореше, че не смята за нужно да се отварят нови държавни предприятия, при положение, че от около 150 такива само някъде около 40 са на плюс, всичко друго е на минус.
А по отношение на БДЖ, споделям мнението ,че трябва да го фалират и да направят нов превозвач на чисто.
Там с тия дългове каквото и да наливат е каца без дъно, плюс скапана услуга която предлага в остарели влакове.Нищо не става от тях и се държат на пазара единствено защото са монополист на пазара.Наистина фалита е най-добрия вариант, но след него въпросителните са много. Варианта е да пуснат частни превозвачи.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Имайки предвид че по различни данни дълговете им са около 600млн или гонят милиард, вместо тия да продължават да затъват , по-добре нещо на чисто.
А частен превозвач доколкото знам при товарите има , при пътническите превози предполага, че умишлено не дават лиценз.
Но на друго се чудя, по околна среда се дадоха доста пари за безшумен и екологичен транспорт, а ж.п. е такъв, ето в София понаправиха нещо по тия проекти.А това е приоритет за новия период -екологичния транспорт.
Ама ж.п няма тотално никакъв шанс дори и да има да речем , в което се съмнявам де добри експерти по европроекти, щото пари по проекти на предприятия в затруднения не се дават, а те май са целите в запори.
[SIGPIC][/SIGPIC]Small, small but a shark
Не мога да коментилам. БДЖ и Пощите са бастион на профсъюзите, което за мен е най-големия проблем /тенденциозен съмИмайки предвид че по различни данни дълговете им са около 600млн или гонят милиард, вместо тия да продължават да затъват , по-добре нещо на чисто.
А частен превозвач доколкото знам при товарите има , при пътническите превози предполага, че умишлено не дават лиценз.
Но на друго се чудя, по околна среда се дадоха доста пари за безшумен и екологичен транспорт, а ж.п. е такъв, ето в София понаправиха нещо по тия проекти.А това е приоритет за новия период -екологичния транспорт.
Ама ж.п няма тотално никакъв шанс дори и да има да речем , в което се съмнявам де добри експерти по европроекти, щото пари по проекти на предприятия в затруднения не се дават, а те май са целите в запори./Ако нещо трябва да се случи и фалираме БДЖ, вероятно ще станем първата държава без железници в целия свят
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Да за това че са развъдник на синдикалисти и като цяло изпълняват основно социална функция да държат N- броя хора на работа има ли няма ли нужда от тях си е така.
То не е трудно те може и кредиторите да ги фалират, че май всичко са заложили.
Не виждам оправия, огромни загуби, не могат да се финансират от държавата , достъп до европейски пари нямат в тая финансова ситуация, агония до безкрай.Предполагам че там има някакво ядро шефчетата като във всяка държавна фирма, които добре си живуркат и се отчитат където трябва и дотам.
[SIGPIC][/SIGPIC]Small, small but a shark
Какво става с Украйна? Нещо изпадна от новините, което значи, че положението се е оправило. Вие си лафите за пари и синдикати, яснооо!![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
На мен ми се наложи да пътувам скоро .... Бях забаравил какво е. Мизериата във вагоните с купета е страшна. Новите спални вагони, не са като по филмите, но много прилични. Вагоните, без купета са хубави .... когато са нови т.е. през 1996/7 г. .... Трябват им хубави вагони и средна скорост около 80 км в час..... ако не направят това, няма да имат пътници и право да увеличават билетите ...Да за това че са развъдник на синдикалисти и като цяло изпълняват основно социална функция да държат N- броя хора на работа има ли няма ли нужда от тях си е така.
То не е трудно те може и кредиторите да ги фалират, че май всичко са заложили.
Не виждам оправия, огромни загуби, не могат да се финансират от държавата , достъп до европейски пари нямат в тая финансова ситуация, агония до безкрай.Предполагам че там има някакво ядро шефчетата като във всяка държавна фирма, които добре си живуркат и се отчитат където трябва и дотам.
----------
За Украйна ..... те на гол тумбак, чифте ядрени установки размятат и с НАТО се споразумяват![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Украйна има още да копае към дъното
-------
А за БДЖ- типичен пример на парадоксите на нашата държава, от години са във фалит и при едно наистина дясно правителство и дясна политика, отдавна трябваше са бъде обявено в несъстоятелност и не само то, ами една камара държавни предприятия.Ама не се случва по отношение на държавните предприятия всички го карат на лява политика, пазим работни места, синдикати на килограм от заем в заем т помощ в помощ, от джоб във джоб.
Та тия върло десните дето сега ке пишат, ако има истинско дясно правителство в Бг не мисля че ще им понесе при положение, че всеки чака на държавата.
[SIGPIC][/SIGPIC]Small, small but a shark
Пътническите жп превози навсякъде се субсидират от държавата,така че едва ли някой ще тръгне да ги фалирва,колкото и да е десен...........
явно е че се управляват лошо и големите държавни фирми са превърнати в хранилки за роднини и партии,меката на синдикалните велможи,но едва ли нещо ще се промени .......
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Не занам дали се субсидират - билетите в другите страни хич не са евтини. Но много хора се возят, докато тук - предимно тези с намалениеПътническите жп превози навсякъде се субсидират от държавата,така че едва ли някой ще тръгне да ги фалирва,колкото и да е десен...........
явно е че се управляват лошо и големите държавни фирми са превърнати в хранилки за роднини и партии,меката на синдикалните велможи,но едва ли нещо ще се промени .......
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
за нас цените в другите държави не са евтини,иначе за тях са си нормални цени
докато при нас кой се вози ,основно на кратките разстояния цигани и пенсионери..............
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.