oldmamut,Говориш ми за туй дето му викат ремък, но има и коли с електрическо усилване на волана напр и те нямат ремък- което споменаваш във втората част, както и трети вид.
Радвам се, на спестовността ти, но има много неприятен момент градското каране,преминаване през труднопроходим надупчен терен,
паркиране на необичайни места, което е крайно натоварващо усилие за моите нежни ръцепри трудно движещ се волан.
важното е че проблемът е отстранен,и вече има един плюс в това че ако пак /недай боже се случи/ще се реагира много по бързо.а и други научихме къде да търсим.ето за това са полезни форумите
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Novak (26-04-2013)
Преди няколко години имах едно ауди(дизелче),като го купих- на таблото му светеше лампа,която показва ,че няма вода в разширителния съд.Мигането на лампата не беше толкова дразнещо,колкото пишенето на зумера
.След препоръките,..еди кой си сервиз на околовръстното,аз отидох директно при собственика.Човека ми каза ,че проблема е елементарен-датчик на казанчето с охлаждащата течност.След един месец телефони и късане на нерви-човека ми каза че е опитал всичко което знае,не поиска пари ...беше пробвал абсолютно всичко.Дори беше пренабил нов софтуер на таблото ,но проклетата лампа продължаваше да мига
.След това закарах колата на едно момче ,което се занимаваше със поставане на аларми и поназнайваше нещо от електрониката.Та въпросното момче свали таблото и презапои или усили спойките отзад.Това стана за 5 мин,отказа да ми вземе пари -защото било нещо елементарно
.Все пак му оставих някакви в знак на благодарност.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Сега ще напиша нещо ама няма се смеете.
Едно БМВ петичка ми светеше лампата на еърбега, в един сервиз ми дадоха някаква умопомрачителна цифра да го оправят, във втори уж ми смениха датчика за прилична сума, ама пак продължи да свети, накрая му лепнах една лепенка да не ме дразни и без това я мразех тази кола и набързо я продадох.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
така е колега,понякога има такива досадни проблемчета които са лесни за отстраняване,но човек не ги знае и му белеят косите.и пита в авто форумите ,а от там пък корифеите толкова идеи дават че чак ни една не е вярна.да не говорим пък какво чесане на пръстите става по клавиатурата.надхващане,ма лии кой от кой по компетентен.Преди няколко години имах едно ауди(дизелче),като го купих- на таблото му светеше лампа,която показва ,че няма вода в разширителния съд.Мигането на лампата не беше толкова дразнещо,колкото пишенето на зумера
.След препоръките,..еди кой си сервиз на околовръстното,аз отидох директно при собственика.Човека ми каза ,че проблема е елементарен-датчик на казанчето с охлаждащата течност.След един месец телефони и късане на нерви-човека ми каза че е опитал всичко което знае,не поиска пари ...беше пробвал абсолютно всичко.Дори беше пренабил нов софтуер на таблото ,но проклетата лампа продължаваше да мига
.След това закарах колата на едно момче ,което се занимаваше със поставане на аларми и поназнайваше нещо от електрониката.Та въпросното момче свали таблото и презапои или усили спойките отзад.Това стана за 5 мин,отказа да ми вземе пари -защото било нещо елементарно
.Все пак му оставих някакви в знак на благодарност.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
хората имат различни възможностиАми не е точно така,
това което си изброил е вярно..до някъде.Лошото е .че повечето сервизи са си повярвали ,че предлагат европейско качество и съответно търсят такова заплащане.Истината е ,че повечето сервизи са далеч под средното ниво.Да не говорим за новите автомобили-там е ужастие.Няма как да се получи,след като инфото се черпи от форуми, рутина и проба грешка.Затова понякога се получават нещата,но повечето пъти или има забавяне в ремонта,или струва по-скъпо или ремонта не е ок.Фирмените сервизи също не са кой-знае колко в час-верно че ,инфото и софтуера им е фирмен...курсове и т.н. , но човек със знания и възможности се ориентира към някой гараж-като ,причината не е толкова във заплащането ,колкото в това ,че ще работи както и когато му е кеф и ще извива ръцете на клиентите без да дава отчет на никой.
един може, друг не.
поставянето на диагноза
е сведено до компютърна диагностика и толкова............
да ама много често теста казваедно а се оказва съвсем друго.................
много ора с кинти накупиха техника
и даваии сега диагностици ще с праим................
и понекое време тази техника поради неук човешки фактор
започва да служи единствено за чистене на грешки...................... по софтуера..........
което е 10% от възможностите и.........................
а за забавянето което говориш?
никои сервиз няма сметка дати бави колата дори и не коректните.............
щом има забавяне значи има проблем или технически или с резервната част
или са приели твърде много работа в момента..................................
требе се проявява разбиране.........................ден два смятам че неусложняват нещата............
случва се да закучи нещо
особенно ако автомобила е обходил няколко сервиза преди това
и всеки е бърникал и творял..................
така че отношението е важно...................
трябва да има изградена комуникация.............. и от двете страни............
презюмцията че всички са маскари усложнява нещата
и ко значи " ще извива ръцете на клиентите ".....................
всеки иска да работи за кинти...........................
казва ти се такъв е проблема ще струва толкова................................да го отстраним
ти решаваш дали да го правиш...............................
живота ние направил мнителни, недоверчиви
често пъти заядливи................
защото сме патили........................... това е
омагиосан кръг..............................
----------
днес отивам да работя щото вчера ми увисна един автомобил
неуспях да го почна даже..................... времето не стигна.................
----------
еи това е.....................
а би трябвало този човек да тивземе повече от колкото струва смяната на датчика
нищо че е за 5 мин.........................
за да го направи и открие проблема............
този човек е работил върху себе си
години наред........................
и тези години труд и познание
са на вятъра..............
теста казва датчик ниво на охладителната течност
даваш 40кинти примерно за теста
после още 80 за датчика/примерно/ и нищо .........................
и вече си 120 кинти назад.....................
а проблема не е решен..............................
този човек требе да вземе 100 кинти за 5мин.....................
защото ти е спестил 20 кинти и маса време разправии и разходи за бензин и тн.
и наи важното решил ти е проблема..............................
/в европата ще ти кажат смяна табло /500 евра/ никои не ремонтира/
ко ще си каже клиента?
пипна за5 мин. и ми взе 100 лева..........................МОШЕНИК.. ................
докато това е така ...........................
кадърния да е мошеник работите ще вървят зле...............................
и за клиентите и за хората предлагащи услуги..................
на запад такива хора са богати
тук са или бедни и горди или " мошеници"
Последна редакция от alf : 27-04-2013 на 06:05
«Без працы не бенды кололацы»
https://www.youtube.com/watch?v=vHfb...&feature=share
https://www.youtube.com/watch?v=z1O8PYKwt9E
masta (27-04-2013)
Точно така е ,хората имат различни възможности,един може едно друг може друго.
Проблема при сервизите е ,че всички могат всичко.Аз не съм видял някой да каже ,че не разбира....нещо.
Това за "маскарите",важи с пълна сила за "вас".Всеки знае и може всичко,а "колегите" са маскари,което лъха и от поста ти .........."всеки бърника..,а не всеки може..."
99% от вас не могат да поставят точна диагноза,....стрелба в тъмното....и следва метода на елиминирането-ако не се оправи от това ,значи е другото....,иначе претенции за европейско заплащане.Познавам и европейското заплащане.Има разлика,но някои сервизи го догонват....,а качеството е на квартално ниво.
Имам много приятели с автосервизи,познавам материята добре.Няма как да си кадърен ,ако не се образоваш постоянно.Това са постоянно развиващи се технологии.Като говорим за "мошеници",нали знаеш колко струва един лицензиран софтуер за един по-нов вид автомобил?Ъ?
Ти с такива ли бачкаш?Предполагам ,че си закупил софтуери за всички марки след 2009г?!
Нали не мислиш ,че смяната на масло и накладки е нещо уникално и това те прави европейски автосервиз.
Мога да дам много примери и целта ми не е да плюя по автосервизите.А да вметна ,че на тоя етап...компромисите са от страната на клиентите.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Oт дека си, бре Алфич? Мойто клима уж го оправяха миналата година и си бачкаше, но преди няколко дни го пускам за проба - цък.... не ще да духа ладно.....![]()
Когато научиш правилата, ще знаеш как да ги нарушаваш.
Де се губиш, заряза форумчето ти.............................
----------
Виж сега, не е важно ти как мислиш а клиента, за да остане доволен.хората имат различни възможности
един може, друг не.
поставянето на диагноза
е сведено до компютърна диагностика и толкова............
да ама много често теста казваедно а се оказва съвсем друго.................
много ора с кинти накупиха техника
и даваии сега диагностици ще с праим................
и понекое време тази техника поради неук човешки фактор
започва да служи единствено за чистене на грешки...................... по софтуера..........
което е 10% от възможностите и.........................
а за забавянето което говориш?
никои сервиз няма сметка дати бави колата дори и не коректните.............
щом има забавяне значи има проблем или технически или с резервната част
или са приели твърде много работа в момента..................................
требе се проявява разбиране.........................ден два смятам че неусложняват нещата............
случва се да закучи нещо
особенно ако автомобила е обходил няколко сервиза преди това
и всеки е бърникал и творял..................
така че отношението е важно...................
трябва да има изградена комуникация.............. и от двете страни............
презюмцията че всички са маскари усложнява нещата
и ко значи " ще извива ръцете на клиентите ".....................
всеки иска да работи за кинти...........................
казва ти се такъв е проблема ще струва толкова................................да го отстраним
ти решаваш дали да го правиш...............................
живота ние направил мнителни, недоверчиви
често пъти заядливи................
защото сме патили........................... това е
омагиосан кръг..............................
----------
днес отивам да работя щото вчера ми увисна един автомобил
неуспях да го почна даже..................... времето не стигна.................
----------
еи това е.....................
а би трябвало този човек да тивземе повече от колкото струва смяната на датчика
нищо че е за 5 мин.........................
за да го направи и открие проблема............
този човек е работил върху себе си
години наред........................
и тези години труд и познание
са на вятъра..............
теста казва датчик ниво на охладителната течност
даваш 40кинти примерно за теста
после още 80 за датчика/примерно/ и нищо .........................
и вече си 120 кинти назад.....................
а проблема не е решен..............................
този човек требе да вземе 100 кинти за 5мин.....................
защото ти е спестил 20 кинти и маса време разправии и разходи за бензин и тн.
и наи важното решил ти е проблема..............................
/в европата ще ти кажат смяна табло /500 евра/ никои не ремонтира/
ко ще си каже клиента?
пипна за5 мин. и ми взе 100 лева..........................МОШЕНИК.. ................
докато това е така ...........................
кадърния да е мошеник работите ще вървят зле...............................
и за клиентите и за хората предлагащи услуги..................
на запад такива хора са богати
тук са или бедни и горди или " мошеници"
Какво го интересува клиента- да му се реши проблема за прилично време и на нормална цена.
На клиента няма му се дървиш, а ще му кажеш части еди колко си, труд еди колко си например.
Соренто е прав, че масово българиските сервизи разбират от всичко, а това няма как да стане.
Не виждам нищо лошо да кажеш на клиент с такива ремонти не се занимавам или с такава марка коли.
Както и да цениш неговото време, да му запишеш час да го спазиш плюс минус 10-15 минути
Не забравяйте, че хората насреща ви работят, това е нещо, с което не им се занимава в повечето случаи ако са заети и нямат желание колите им да престояват с дни, да не кажа с месеци понякога по сервизи.
През годините е имало монтьори, от които съм била доволна до момента, в който решат да се разширяват и се окажа, че не е толкова просто иработата им почва да куца.
Между другото едно квартално сервизче до мен, дето от години поглеждам ми скриха шапката от към организационна гледна точка.
От тия в къща с двор, трябва си сменям маслото и минавайки викам я да питам, момчето ме покани вътре- гаража чист вътре три коли и всичко подредено, отстрани офисче на 2на 2 прилично, чисто подредено-
Марка кола -веднага изпринти 2-3 оферти за различните видове масла, филтри толкова - капаро толкова, ако ние ви ги купуваме, адрес на магазин, ако искаш лично да си купиш , възможности за час кога да се свърши нещото. и това в рамките на 5 минути ми се даде на хартийка.
Което какво говори, шефа на сервиза си е направил организацията.
А в повемето случаи почва една говорилня, ами сега то трябва се види какво ще струва, на тоя модел какви са филтрите, а-бе мини утре да оставиш колата, колко време е сега колко време- предполагам всички са запознати с монтьорския арсенал от приказки.
Да не говорим че примерно- умишлено дадах елементарния пример с маслото, много често след свършване на работа преди години можеше в началото на работата да ти кажат една цена накрая друга.
Ама конкуренцията мног осе изостри и при вас та вече не си позволяват.
Последна редакция от Novak : 27-04-2013 на 11:06
Нагърбих се с едни задачки уж за разнообразие, а набъбнаха доста, та нема време за писане.....
А относно темата ти, мога много да пиша
Сещам се как миналата зима бяхме на една хижа, там превъртях гуми и веригите ми скъсаха спирачен маркуч...... Познай как се прибрахме от балкана при зимни условия без спирачки![]()
Когато научиш правилата, ще знаеш как да ги нарушаваш.
Щом ти харесва......................
Пиши си тя темата е за това............, дано и повече от младите четат, че като гледам как карат направо ми настръхват косите.
Като дойде зимата и половината квартал се блокира от аварарирали коли с млади шофьорчета, дето не могат потеглят, а само задръстват движението.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.