при проверен и здрав климатик........ какъвто требваше дае твоя след зареждането,
Е НОРМАЛНО!!!! като изгасиш двигателя , да се чува едно съскане ,което спира след около 1.2 мин ,
вече обясних какво е това /фолцвагевн груп/вкл.ауди/ след 2000 година са с почти еднакво решение на климатика/
когато ти го отремонтират заслушаи се ............... и ще го чуеш.......
първо слушаш маистора какво ще открие като проблем...............!!!!
коментарите тук са субективни!!!,и са полезни само ако проблема продължи............и след ремонта.................
ако се заварява нещо на аргон/алуминии/
заварчика има последната дума защото има течове които са микро /три месеца и повече/ едно мехурче на 2мин.....................
затова една проверка на детаила след заваряването му ,на 30 атмосфери е задължителна преди да се монтира на атомобила..................
а този пробив които е на един ден, би трябвало да се чуе и на ухо......... при 10атмосфери
които се създават с цел тест , преди да се пристъпи към зареждане/ /МАШИНАТА НЕ ПРАВИ ТАКЪВ ТЕСТ ,а само вакум тест които е ала-бала............../
следва проверка за микро течове която съм обяснил с какво се прави надеждно.......
гледа се налягането/високото/ при 2000 оборота на двигателя ,
при 20 атмосфери трябва дапусне втората скорост на охлаждащите венилатори отпред.........
с което да го свали под 15.
това гарантира че в жегите климтикът нямада работи в полуавариен режим и няма да се създават предпостаки за пръскане на маркучи и даже блокажи на компресора............................
ако ти е след 2000 година пасата /от4 нагоре/
до основната перка /силиконовата/ имаш по малка електрическа
тя трябва да включва със старта на климата............................
и при 20 атм. требе да завърти по силно/т.е. 2рата скорост/често се пропуска това............ да се забележи ,а е важно!!!!
чест дефект е че тръбите които излизат от компресора са моного ниско под него и
може да си ги отнесъл зимата на некои тротоар или в по дълбока дупка..............
ако обаче при двигателя отвън няма течове
прониква се в таблото при изпарителя в купето там може да е проблема
РЯДКО СЕ СЛУЧВА.........!!!