kypa (22-04-2018), Нерегистриран (1)
Милиони направо.![]()
https://www.mvr.bg/dokkpbdp/%D0%B1%D...B8%D0%BA%D0%B0
Първия хлс от 1951 до сега дето е има статистика за ранените.
А тука има статистика за брой ПТП:
http://www.infograf.bg/index.php?/article/1510563797000
Драстично намаляване в броя на ранените няма, броя ПТП (заедно с ранените) последните години даже се увеличава.
Това дето наистина намалява е дяла на убитите спрямо ранени и спрямо брой ПТП, което по-скоро говори, че хубавите цифри се дължат на колани, въздушни възглавници и други подобни технологии дето запазват живота на ранените, а не на пътищата.![]()
Най-тъмно е преди да изгрее слънцето.
borkooo_pz (22-04-2018), Нерегистриран (1)
Абе то направо си е чудо тошевото време не във всяка къща
е имало кола а пък наи много жертви
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
krasilovech (23-04-2018), Нерегистриран (11)
Ми не е! 500км за 4 часа ти прави точно 125км/ч. Ако са 506 и часовете са за по-малко от 4 часа Може да се приеме, че средната ти скорост е към 130км/ч![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
borkooo_pz (23-04-2018), Нерегистриран (1)
За ранените си прав, но за пътищата не си. Броя на убитите спадна рязко, освен заради по обезопасените автомобили и заради изградените магистрали. Няма насрещно движение, няма челен удар оттам няма убити.(преди по 200 души загиваха всяко лято на стария път за Бургас, същото беше и на пътя София Кулата) А броя на ранените не намалява защото превозните средства станаха 4.2 милиона спрямо 1.2 милиона 1989г. и леките катастрофи(с по-ниска скорост) в градовете явно са една от причината за ненамаляване на броя ранени. Автомагистрала Тракия е редовно задръстена. Ако не се включиш в лява лента и да настъпваш със скороста на колоната ще си караш зад някой ТИР с 90 км докато брадясаш.Милиони направо.![]()
https://www.mvr.bg/dokkpbdp/%D0%B1%D...B8%D0%BA%D0%B0
Първия хлс от 1951 до сега дето е има статистика за ранените.
А тука има статистика за брой ПТП:
http://www.infograf.bg/index.php?/article/1510563797000
Драстично намаляване в броя на ранените няма, броя ПТП (заедно с ранените) последните години даже се увеличава.
Това дето наистина намалява е дяла на убитите спрямо ранени и спрямо брой ПТП, което по-скоро говори, че хубавите цифри се дължат на колани, въздушни възглавници и други подобни технологии дето запазват живота на ранените, а не на пътищата.
Последна редакция от 4ono : 23-04-2018 на 07:33
Кучетата си лаят, кервана си върви ...
Е то магистралите в Русия са друга работаВерно ли че дигат толкова бмв-та ти да видиш, а като влезеш в града какво става.
Ако си карал по немска магистрала трябва да знаеш, че няма особена дисциплина по магистралите им, явно това е мястото, където им избиват чивиите., И тук като те изпреварват с 120-140-1-60 се шашкат шофьорите, пък там с тия км не ми се мисли.
И от точка А до точка Б се предвижваш все с макс скорост интересно.
Като си тръгнал да ровиш статистики - хвани виж тяхната.
И понеже те впечатлява броя на лентите какво ще кажеш за тези в Москва например и магистралите по Русия
А това петици и S kласи у наше село само на картинки сме виждали![]()
Икономика в колапс, обезценена валута, обаче такива пътища в целия свят няма ....висша класа
Нищо , че руските пътища и шофьорите им са пословични
Но друго си е инфо от първа ръка, от някой , чийто впечатления се ограничава до летището и околовръстното на Москва
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
borkooo_pz (23-04-2018), Нерегистриран (1)
И аз знам ,че не са250 км.Но по нагоге се твърдеше за тези 250 км. Но как да обясниш !??Елементарна математика .![]()
Нерегистриран (2), kypa (23-04-2018)
Айде и ти сега започна да издребняваш.....
ами объркала е малко ..само двойно
И ти да си под напрежение , че ако Гинка купи ЧЕЗ, когато реши може да спре тока на София и ти ще правиш такива грешки
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
borkooo_pz (23-04-2018), kypa (23-04-2018), Нерегистриран (2)
Един проблем имам по малко когато пътувам на по дълги разтояние
си вземам някои да кара и хубава компания на задната седалка
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
kypa (23-04-2018), Нерегистриран (11)
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Нерегистриран (4), kypa (23-04-2018)