Каквато и да е причината, всеки един самоуважаващ се брокер трябваше НЕЗАБАВНО ДА Я ОТСТРАНИ. Едно време в STS FInanace имаше денонощно дежурни както дилъри, така и IT специалисти. Целта беше да достигнем до 99.9% непрекъсваемост на услугата. И наистина беше така. През годините е имало много гафове както с хардуера, така и с интернет каналите, но клиентите ни не са го забелязвали това.
Съгласен съм че някакъв проблем може да се случи на някой брокер. Никой не е застрахован от това. Но когато проблемите са ежедневни, и не се оправят с месеци наред, то това вече не е НОРМАЛЕН БРОКЕР. Нали ви казах, че с един стар лаптоп от преди 10 години мога да направя 100 пъти по-качествена услуга от тази, която в момента предоставя Инстата. Просто софтуера на MetaQuotes е много добре написан и няма да допусне такива неща да се случват. Ако въобще по някаква причина започне да има някакво забавяне (в милисекунди), то тогава сървъра ще намали количеството на тиковете, изпращани към клиентите, за да приоритизира изпълнението на сделките. Тиковете нормално се изпращат около 10-20 пъти в секундата. Сървъра може да увеличи интервала и да ви праща тикове само 2 пъти в секундата, но в никакъв случай няма да забави сделките за сметка на тиковете, защото те са с по-висок приоритет.
Така че ако наблюдавате пристигащи тикове, а сделките се бавят - то тогава причината не е в сървъра, а в УМИШЛЕНОТО ЗАБАВЯНЕ от Инстата.