А бе ако имам такава кола,разходът за гориво ще ми е най малкия разход![]()
А бе ако имам такава кола,разходът за гориво ще ми е най малкия разход![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Зареждал ли си ги тия? Или всички каталози са грешни? Всичките аудита и бмв-та които съм имал горяха точно ама точно по каталог, амг сигурно правят чудесаE63 дава 19-20 с бая форсиране градско. C63 e същата работа.Проблем, е че като се заговори за разход ловджийките истории преобладават
Гледаш на нещата крайно повърхностно, С8 е голям атмосферен мотор с далеч по-спокойни настройки на кутията, както подобава на лимозина пък макар и S. Рс6 е с по-малък и турбиниран мотор където разхода при каране на ниски обороти няма нищо общо, с две думи с всичките коне отгоре може да годи спокойно по-малко.Но Audi S8 25 си ги дава градско без да се напъва. A oнова е RS,
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Интересувал съм сеПървоначално написано от 100
Имаш ли на идея какво значи да си купиш такава кола стара? Колко екшън е имало преди теб и как за една година един познат се раздели с 20евро, които иначе биха били гаранция.
Не е никак лоша идеятаЗа БМВ и АУДИ нещата може да са различни, в техните форуми не влизам. Но в на AMG, доста съм попрочел.
А и малко от тези коли са карани на пистаА дори и да са, малко от тези които са ги карали, наистина са способни да им изцедят максимума.
Да бе, ще ти чакам аз милиона за AMGПървоначално написано от 100
Ще има, но това са коли за милионери, ние още по 100к не сме изкарали ти правиш някакви аналогии с милиони.
То по тая логика, първо трябва да имам и къща за 2 милиона, защото предната седмица един с мотор обясняваше че колата не трябвало да бъде повече от 10% от стойността на имота.
И правеше сметката на един с Вейрон какви пари трябвало да има за да има Вейрон......то за Вейрон наистина трябват много милиони де
Но за 5 годишно AMG....айде сега.
Пак казвам, AMG ! Не някое трошляво БМВ или Ауди![]()
По-добре излез от форумите и влез в реалния святИнтересувал съм се
Не е никак лоша идеята За БМВ и АУДИ нещата може да са различни, в техните форуми не влизам. Но в на AMG, доста съм попрочел.
Каква писта човек, ти имаш ли идея как се карат тия коли ако ги хване някой по-сериозен? Забравяш, че тия неща съм ги виждал с очите си безброй пъти. Това амг което ти казвах сигурно има 200км рисуване на черти по асфалта, а е на 1-2 годиниА и малко от тези коли са карани на писта А дори и да са, малко от тези които са ги карали, наистина са способни да им изцедят максимума.
Като изкараш 200к ще ги дадеш за амг ли? По-смешно нещо не мога да си представя...Да бе, ще ти чакам аз милиона за AMG
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
http://www.youtube.com/watch?v=Uk1hYx00gBE Нагледно разхода на S8 в градаЗареждал ли си ги тия? Или всички каталози са грешни? Всичките аудита и бмв-та които съм имал горяха точно ама точно по каталог, амг сигурно правят чудесаПроблем, е че като се заговори за разход ловджийките истории преобладават
Гледаш на нещата крайно повърхностно, С8 е голям атмосферен мотор с далеч по-спокойни настройки на кутията, както подобава на лимозина пък макар и S. Рс6 е с по-малък и турбиниран мотор където разхода при каране на ниски обороти няма нищо общо, с две думи с всичките коне отгоре може да годи спокойно по-малко.
100, това ауди стои в диапазона 1000-2000оборота и гори 25/100. Е63-то е атмосферен също, но дава 19-20 с бая форсиране от светофар до сфетофар.
Е може ли RS6 което е дори по-мощно, да гори по-малко ?
----------
Не бих си го взел ново струващо 200КПо-добре излез от форумите и влез в реалния свят
Каква писта човек, ти имаш ли идея как се карат тия коли ако ги хване някой по-сериозен? Забравяш, че тия неща съм ги виждал с очите си безброй пъти. Това амг което ти казвах сигурно има 200км рисуване на черти по асфалта, а е на 1-2 години
Като изкараш 200к ще ги дадеш за амг ли? По-смешно нещо не мога да си представя...
И какво като е рисувало 200км по асфалта ? Това рисуване е просто пилене на гуми.
И хайде като си наясно, кажи какви са толкова огромните разходи по сервиза на едно RS6 на 5 години![]()
В youtube можеш да намериш потвърждение за каквото се сетиш, мога да ти пуска и амг което гори 29, но няма да си правя този трудтова ауди стои в диапазона 1000-2000оборота и гори 25/100. Е63-то е атмосферен също, но дава 19-20 с бая форсиране от светофар до сфетофар.
Е може ли RS6 което е дори по-мощно, да гори по-малко ?
Огромните разходи са зверските цени по консумативите, накладки, спирачки, филтри, масла и всяко едно едно нещо, което се случи. Пример - хидротрансформатор + освежаване - 7к, безключовото се бъгва - 2к, кормилната колона се поврежда -1,5к, надай си да ти умре турбо (а такива случаи има) -4-5к за бройка, въздушно окачване - 2к на гума и т.н. Това важи за всички разбира се. И ако си по-навътре в нещата тия коли са в пъти по-сложни от нормалните, има десетки агрегати, които струват 4 цифрени суми.И какво като е рисувало 200км по асфалта ? Това рисуване е просто пилене на гуми.
Кикдауните постоянно товарят всичко каквото се сетиш, това "просто" пилене на гуми ще ти излезе от джоба със сигурност. Автоматите на бенцовете са едни от най-проблемните също, мой познат работи в официалния сервиз, а друг мой познат работи в голям сервиз за автоматици. Отпред в 90% успеваемост можеш да откриеш 4-5 бенца, 2 аудита и 2 бмв-та. Когато и да отидеш е все така
И хайде като си наясно, кажи какви са толкова огромните разходи по сервиза на едно RS6 на 5 години
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Първо пари в банката трябва да има за черни дни после АМГ![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Ами сметни сега какво са 2-3К за ремонт, ако изкарваш по 10К+ на месецВ youtube можеш да намериш потвърждение за каквото се сетиш, мога да ти пуска и амг което гори 29, но няма да си правя този труд
Огромните разходи са зверските цени по консумативите, накладки, спирачки, филтри, масла и всяко едно едно нещо, което се случи. Пример - хидротрансформатор + освежаване - 7к, безключовото се бъгва - 2к, кормилната колона се поврежда -1,5к, надай си да ти умре турбо (а такива случаи има) -4-5к за бройка, въздушно окачване - 2к на гума и т.н. Това важи за всички разбира се. И ако си по-навътре в нещата тия коли са в пъти по-сложни от нормалните, има десетки агрегати, които струват 4 цифрени суми.![]()
Смятам - супер много са. Освен тях имаш каско при "специални" условия, гражданска, данъци, всяка година по 3-4к за гуми, и бензин....там е страшно вече. А когато се повреди нещо си длъжен да отидеш в скъп сервиз където сметката на час ще те направи тъжен за много дълго време![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Нямам против да давам по 20-30К на година за такъв кеф, след като изкарвам по 100КСмятам - супер много са. Освен тях имаш каско при "специални" условия, гражданска, данъци, всяка година по 3-4к за гуми, и бензин....там е страшно вече. А когато се повреди нещо си длъжен да отидеш в скъп сервиз където сметката на час ще те направи тъжен за много дълго време
Едни харчат луди пари за екскурзии, други за някакви глупави колекции....аз предпочитам това![]()