Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Може да не са го планирали точно там да се случи но нещо да се е объркало и цистерната да е ръмнала точно там
Аз изказвам просто едно предположение.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Какво точно е предположението ти ,че не случайно е станала експлозията . а иначе те сега ,както предположих , първата версия е за човешка грешка.
Накрая може и да има осъдени машинисти или някой от поддръжката
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
И ще си измият ръцете с това... мнооого удобно![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Събрали са се една купчина обстоятелства според мен, ако не беше такъв товара, щеше да си е просто поредния дерайлирал влак.
А за машинистите ако наистина са били със 70 при ограничение 40 няма вариант да не го отнесат и те.
[SIGPIC][/SIGPIC]Small, small but a shark
Те са първите които ще го отнесат...
Друг може и да не го отнесе, но те със сигурност.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Много по удобно е да го отнесат машинистите .....то се знае
няма да държат отговорен някои които може да им плати за да си мълчат
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Те казаха ли изобщо каква е била скоростта , защото в началото говориха ,че със 110 км в час се е движил влакът , а това е далеч над ограничението. Вероятно може да е имало проблем и спирачките да не са работили , но не е като да казаха много информация
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
При 110 км. в час спирачния път на една 500 тонна композиция е някъде към километър. То да не е лека кола, за да спре за 20-30 метра. Та дали са работили спирачките е все тая в случая и да са работили няма как да се спре влата даже машиниста да е видял някаква опасност. Даже с 40 да кара пак ще му трябват поне 200-300 метра за да спре
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Доколкото разбрах от прочетеното, са карали със 70, при влизането в гарата скоростта трябвало да е била вече 40, тъй пишат разни експерти
[SIGPIC][/SIGPIC]Small, small but a shark