Българският участък ще струва 4 милиарда евро. Стойността му е почти половината от общата сума, необходима за изграждането на целия сухопътен участък, тъй като у нас трябва да се изгради и терминалът, който ще приема цялото количество природен газ за Европа и три компресорни станции. Българският енергиен холдинг ще финансира 15% от стойността чрез заем в размер на 620 млн. евро при лихва от 4.25%, който ще се връща за 22 години. 15% е делът на „Газпром“, а за останалите 70% ще бъде осигурен заем от руската страна при неясни параметри. От 2018 г., веднага след запълването на капацитета, българската страна ще получава дивидент от проекта в размер на 715 млн. лв. до 2035 г. Икономическият министър Драгомир Стойнев съобщи още, че очакваните приходи (от транзитни такси) за периода 2013–2043-а година се равняват на приблизително 2,8 млрд. евро, които ще влязат в бюджета.