Да наистина ....нямате такъв развит вторичен пазар..................Така е. Проблемът на Северна Америка е, че си нямаме Източна Европа, която да изкупува старите коли....
Единствените купувачи на стари коли са новопристигащите емигранти, а те не са много в сравнение с наличния автомобилен парк. И никак не е странно да видиш пред къщите по две-три коли по на 7-8 години като нашата, които стоят и не се ползват, щото и да ги изхвърли човек все още е рано, стават за употреба, но вече има нова...
в Мексико не купуват ли стари коли...................![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
значи следващия път като си търся кола, ще отида в Канада да си купя някоя трошка..
"Respect everyone. Know life is unfair. Take risk. Step-up in the tough times. Face down bullies. Lift the downtrodden. And never, ever give up."
Така кажи, че имате коли хем да стават хем да не ги карате,наемам един кораб товаря 5000 коли и ги продавам тука.Бизнеса е готов за нула време.Така е. Проблемът на Северна Америка е, че си нямаме Източна Европа, която да изкупува старите коли....
Единствените купувачи на стари коли са новопристигащите емигранти, а те не са много в сравнение с наличния автомобилен парк. И никак не е странно да видиш пред къщите по две-три коли по на 7-8 години като нашата, които стоят и не се ползват, щото и да ги изхвърли човек все още е рано, стават за употреба, но вече има нова...
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
колега, открадна ми бизнес идеята.. тъкмо мислех да поръчвам на Бибко да ми изкупува изоставените таралясници.. и за него процент ще има
"Respect everyone. Know life is unfair. Take risk. Step-up in the tough times. Face down bullies. Lift the downtrodden. And never, ever give up."
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Нещо не си правите сметкатаТова е при внос от щатите
Доставка на автомобила от продавача до съответното пристанище – 850 долара, натоварване в контейнер и подготовка на документация за експорт – 800 долара, цена на транспортирането до Варна (ориентировъчна) – 3 200 долара, застраховка на транспорта (1.5%) - 400 долара, такса за влизане в европейското пристанище и изваждане на колата от контейнера – 250 долара, мито 10% - 2 600 долара, ДДС 20 % - 5 200 долара, стандартни промени по колата за да отговаря на европейските норми (ориентировъчно) – около 2 000 долара. Ако се наеме фирма, която да се занимава с това в Европа, цената е допълнителни 1 500 долара.
http://automedia.investor.bg/read/3943.html
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
и понеже хамериканските Кадилаци и Понтиаци не са много разпространени из Източна ЕВропа, "ще избием рибата"
"Respect everyone. Know life is unfair. Take risk. Step-up in the tough times. Face down bullies. Lift the downtrodden. And never, ever give up."
Първо Бибко е в Канада второ кой ти каза, че ще минаваме всичко по легалниоя начин,то така де Илия на кирия.Товарим нощем колите плащаме само на пазача на пристанището и сметката излиза друга.Нещо не си правите сметкатаТова е при внос от щатите
Доставка на автомобила от продавача до съответното пристанище – 850 долара, натоварване в контейнер и подготовка на документация за експорт – 800 долара, цена на транспортирането до Варна (ориентировъчна) – 3 200 долара, застраховка на транспорта (1.5%) - 400 долара, такса за влизане в европейското пристанище и изваждане на колата от контейнера – 250 долара, мито 10% - 2 600 долара, ДДС 20 % - 5 200 долара, стандартни промени по колата за да отговаря на европейските норми (ориентировъчно) – около 2 000 долара. Ако се наеме фирма, която да се занимава с това в Европа, цената е допълнителни 1 500 долара.
http://automedia.investor.bg/read/3943.html
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
колега, ти уби всичко детско в мен.. че то аз само с таксите ще си купя от Белгия поне 10-на Голф-а 4-ки..Нещо не си правите сметкатаТова е при внос от щатите
Доставка на автомобила от продавача до съответното пристанище – 850 долара, натоварване в контейнер и подготовка на документация за експорт – 800 долара, цена на транспортирането до Варна (ориентировъчна) – 3 200 долара, застраховка на транспорта (1.5%) - 400 долара, такса за влизане в европейското пристанище и изваждане на колата от контейнера – 250 долара, мито 10% - 2 600 долара, ДДС 20 % - 5 200 долара, стандартни промени по колата за да отговаря на европейските норми (ориентировъчно) – около 2 000 долара. Ако се наеме фирма, която да се занимава с това в Европа, цената е допълнителни 1 500 долара.
http://automedia.investor.bg/read/3943.html
"Respect everyone. Know life is unfair. Take risk. Step-up in the tough times. Face down bullies. Lift the downtrodden. And never, ever give up."