Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Правилно. Ако работиш като плочкаджия, да няма да видиш хубави доходи ? Ако ще и 10години да работиш това, пак няма да направиш пари. Не са до лесно или трудно нещата.
Същото е и за един автобусен шофьор. Не е сложна професия, но хубави доходи също няма.
Електротехниците по същият начин. Докато го работиш, пари няма. Започнеш ли с далаверите и експлоатирането на други "легално", се появяват и парите.
Гледам професиите сте зачекнали, ами то шофьор какви пари да взема, автобусните и тежкотоварните една идея могат повече от останалите, ама то в днешно време всеки е шофьор и може още ред неща да върши например.
Това са все примерчета с нискоквалициран труд, , с доходите от който може да живееш и дотам
[SIGPIC][/SIGPIC]Small, small but a shark
Разликата е в квалификацията на труда, по-висока такава предполага далеч повече усилия и степен на трудност каквото е и положението с трейдинга. Аз не мога да разбера какво е това безумие хора, които не печелят от трейдинг с години да приказват наляво и надясно разбираш ли колко било лесно да разцъкваш поръчките....
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Ок. Хайде зъботехниката за пример да вземем тогава. Макар, че там си трябват наистина доста специализирани знания и умения, но не е трудна.Гледам професиите сте зачекнали, ами то шофьор какви пари да взема, автобусните и тежкотоварните една идея могат повече от останалите, ама то в днешно време всеки е шофьор и може още ред неща да върши например.
Това са все примерчета с нискоквалициран труд, , с доходите от който може да живееш и дотам
3 години само учене. После отделно събирането на клиенти, което в сегашните години е супер трудно, защото хората без зъби ходят, но не отиват да си ги правят защото нямат пари, отделно закупуването на машини и изплащането им...и си отиват бая години без пари.
Макар, че ученето е само 3 години и то от дъжд на вятър общо взето. Не е сложна професия, но отнема дълго време докато се постигне някакъв дори малък напредък.
----------
Че какво му е трудното ?Разликата е в квалификацията на труда, по-висока такава предполага далеч повече усилия и степен на трудност каквото е и положението с трейдинга. Аз не мога да разбера какво е това безумие хора, които не печелят от трейдинг с години да приказват наляво и надясно разбираш ли колко било лесно да разцъкваш поръчките....
Взимаш една ЕМА и започваш да влизаш при пробива на всяка корекция към нея
Кое му е трудното ?
Целият процес е елементарен.
На друга професия трябва си закотвен по 8-12 часа всеки ден. Трейдинга 2-4часа и то не всеки ден.
Така е. Има някои хора които знаят само бай, селл и накрая на Нула. Отново и отново. По въпроса с професиите, баща ми е по стечение на обстоятелствата шофьор и ходи по чужбина. Вече е на ръба на силоците човека и накрая ще се пенсионира с мизерната пенсия. Но пък и както казахте образуванието е важно. Нямаш лиценз нямаш претенции.Разликата е в квалификацията на труда, по-висока такава предполага далеч повече усилия и степен на трудност каквото е и положението с трейдинга. Аз не мога да разбера какво е това безумие хора, които не печелят от трейдинг с години да приказват наляво и надясно разбираш ли колко било лесно да разцъкваш поръчките....
The trend in need is a friend in deed,,,,,,
Че защо е на ръба на силите си ? Шофьорството си е лека професия.Така е. Има някои хора които знаят само бай, селл и накрая на Нула. Отново и отново. По въпроса с професиите, баща ми е по стечение на обстоятелствата шофьор и ходи по чужбина. Вече е на ръба на силоците човека и накрая ще се пенсионира с мизерната пенсия. Но пък и както казахте образуванието е важно. Нямаш лиценз нямаш претенции.
Амивсички така си мислим, ама един път аз ходих с него да се разходя до Германия. С Буса. Не е така. Хич не е лесна работата. На 63 години човека сега издържа повече километри от мен. Само път и газ за три дни отидохме разтоварихме и се върнахме. Напрежението е голямо като караш така.
The trend in need is a friend in deed,,,,,,
Зависи и какво е возилото. С кола си е лека работа, с камион от големите също е кеф. С бус не знам.Амивсички така си мислим, ама един път аз ходих с него да се разходя до Германия. С Буса. Не е така. Хич не е лесна работата. На 63 години човека издържа повече километри от мен. Само път и газ за три дни отидохме разтоварихме и се върнахме. Напрежението е голямо като караш така.
Щом аз мога издържам по 700км+ на ден и като се наспя да търся още, явно напрежението не е толкова голямо![]()
Вярно е има разлика. И аз със служебната съм гиправел за ден тея километри. Ама лека кола. С буса батка само гази напрежение. Пък и камиона също е важно... Ако е някой тир къде през 8 часа спирати почиват нема грижи тогава.
The trend in need is a friend in deed,,,,,,