Вадят от нафталина автомагистрала „Рила“
https://www.banker.bg/upravlenie-i-b...GUjAUf0qWtZYqM
Всичко Мара втасала, само магистрала Рила ни остана да правим!!!
Вадят от нафталина автомагистрала „Рила“
https://www.banker.bg/upravlenie-i-b...GUjAUf0qWtZYqM
Всичко Мара втасала, само магистрала Рила ни остана да правим!!!
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Според мен трябва задължително да се помисли за автомагистрала между Румъния и Гърция, транспортния коридор. Между Русе и В. Търното всеки ден катастрофи. Особено малко преди Русе в посока Румъния. Карат като луди, изпреварват неправомерно, скоростта е несъобразена с условията. А пътят там е тесен и не позволява изпреварване.Вадят от нафталина автомагистрала „Рила“
https://www.banker.bg/upravlenie-i-b...GUjAUf0qWtZYqM
Всичко Мара втасала, само магистрала Рила ни остана да правим!!!
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Да ,сега особено като сме в ЕС този път между Румъния и Гърция е още по-натоварен .Според мен трябва задължително да се помисли за автомагистрала между Румъния и Гърция, транспортния коридор. Между Русе и В. Търното всеки ден катастрофи. Особено малко преди Русе в посока Румъния. Карат като луди, изпреварват неправомерно, скоростта е несъобразена с условията. А пътят там е тесен и не позволява изпреварване.
Дори мисля, че е по-важно да се направи първо такава магистрала, отколко Хемус .
Между Варна и Бургас също е хубаво да има магистрала .
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Част от тази магистрала ще е "Струма", предполагам. А вече на север на какви варианти ще се отиде?! Варианти много, трябват пари и бачкатори. Най вече второто щот младия народ бяга вече от такава работа. До "Дунав мост - 2" трябва магистрала евентуално, редно е още един мост некъде да ковнем. Щото товаро потока не опира само до брате румънеско, ами и по на север, Полша и прибалтийските. Стокобмена само ще расте в бъдеще.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
skrasi (05-09-2021)
За Европейска държава Българските пътища и магистрали са под всякаква критика. Наскоро един познат от Русия беше дошъл по работа тук и през призмата на неговото виждане за нашите пътища беше доста комично да го слушаш относно изказването му как е пътувал из страната ни.Според него всички пътища в Европа могат да служат за пример , с изключение на нашите обаче. Пътя между два града е по една лента в двете посоки, което е доста неудобно когато е в трафик че и опасно, постоянно надничаш в двете посоки, за да можеш даизпревариш. Или се влачиш след някой камион докато успееш да го направиш. Всички пътища са платени , тъй като за шофиране по тях трябва да платиш за винетка / лепенката на предното стъкло, която е валидна за определен период от време/. Безплатните пътища пък са под всякаква критика все едно си на оф роуд. Дупки, кал, гьолове. И поне да са в някои затънтени в дълбоката провинция селца бива, но те са на места където си има движение и разминаването е трудно. И като мине някоя Стара Руска машина камАЗ става приключение. И като добавим ограничение на скоростта от 10 км/час ами то си е направо "магистрала". Старите навици се изкореняват трудно , може и малко по-бързо да се кара там, но пък и нищо не пречи някой да заседне по средата на пътя. След това прибавяме и паважа , по който може да караш с километри докато стигнеш до някой по-голям град. Да, здрава настилка , но не и за сегашните времена и коли , които караме.
И така стигаме до магистралата София- Бургас , най-добрата магистрала, която имаме. Е да де, ама тя винаги е в ремонт. Ограничението на скоростта е 140 км/ч, малко повече отколкото в останалите стани . Но пък за сметка на това е цялата в кръпки и неравности, отново предпоставка за пътни произшествия. Така , че нивото на пътищата и магистралите ни е под всякаква критика, но ние всички чинно си плащаме данъци и такси и при това си разбираме колите .
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Нерегистриран (6), skrasi (05-09-2021)
Те и рашите се изучиха и строят магистрали на ниво. В Беларус са може би най добрите. Но за всичко канят немски фирми и лаборатории, асфалтовите смеси се разработват спрямо климатичните условия, задължително бетонна подложка. Валирана скална маса вече е история, или най малкото е под бетонната подложка.
Колкот до паважа, в старинните, историческите квартали на европейските градове тепърва го редят. Дори 90те години от България се изнасяха павета за Виена. Щото туриста иска да се вози на файтон, и колелетата да потракват по паважа. Да се любува на фасади на сгради от времето на ренесанса, стилни, исторически. От алуминий и стъкло вече има навсякъде, не можеш да впечатлиш никой с такава архитектура. А ние точно историческите сгради баталясахме и покрихме всичко с хАсфалт, ама на кръпки!
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Това със сигурност не важи за нас в България. Миналата година правиха един ремонт към Белчин и над каманаците директно бетон изливаха. Отвори ли се дупка, ясно се вижда скалната покривка отдолу. Незнам колко са качествени и единия, и другия начин, това специалист трябва да го каже, аз само констатирам. Но е факт, че пътищата в Германия са страхотни и няма винетки за автомобили и мотоциклети. От друга страна, трябва да се сметнат данъчните приходи по брой население, защото като сравняваме Германия с България, все едно сравняваме орехче с диня.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Ми по единия начин в щатите има магистрали от 60те на миналия век дето още не са им правили ремонт.Това със сигурност не важи за нас в България. Миналата година правиха един ремонт към Белчин и над каманаците директно бетон изливаха. Отвори ли се дупка, ясно се вижда скалната покривка отдолу. Незнам колко са качествени и единия, и другия начин, това специалист трябва да го каже, аз само констатирам. Но е факт, че пътищата в Германия са страхотни и няма винетки за автомобили и мотоциклети. От друга страна, трябва да се сметнат данъчните приходи по брой население, защото като сравняваме Германия с България, все едно сравняваме орехче с диня.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
minkov (15-07-2021), Нерегистриран (2)
Ако се прави както трябва с почти същите пари щяхме да имаме три пъти повече магистрали.Това със сигурност не важи за нас в България. Миналата година правиха един ремонт към Белчин и над каманаците директно бетон изливаха. Отвори ли се дупка, ясно се вижда скалната покривка отдолу. Незнам колко са качествени и единия, и другия начин, това специалист трябва да го каже, аз само констатирам. Но е факт, че пътищата в Германия са страхотни и няма винетки за автомобили и мотоциклети. От друга страна, трябва да се сметнат данъчните приходи по брой население, защото като сравняваме Германия с България, все едно сравняваме орехче с диня.
Имам директни наблюдения на Хемус откъм Варна
От Варна до т.нар. Бойколина - малко след Шумен магистралата се строи от 1978 г., като до 1988 г е построена до Каспичан - рози участък е ремонтиран за първи път 2010 г или повече от 20 г след построяването му и след този ремонт са правени още два ремонта през 5 години на същия участък - извод - некачествени ремонти
Следващия участък от каспичан до пети колометър преди Шумен е от 2005 г - там цялостен ремонт още не е правен, следващия участък е правен по времето на Станишев и там ремонт още няма, сега се изгражда следващата отсечка от Бойколината до Бухавци, като се строи вече повече от 2 години и поне два от мостовете вече се срутиха преди да бъдат пуснати в есплоатация - при едното срутване загина и човек, а другия мост и в момднта е разцепен по средата и се чудят какво да го правят
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Emil Enchev (15-07-2021), Нерегистриран (2), skrasi (05-09-2021)
С риск пак да ме обвиниш че хейтя или се заяждам, това твърдение от каква база го правиш ?Ако се прави както трябва с почти същите пари щяхме да имаме три пъти повече магистрали.
Имам директни наблюдения на Хемус откъм Варна
От Варна до т.нар. Бойколина - малко след Шумен магистралата се строи от 1978 г., като до 1988 г е построена до Каспичан - рози участък е ремонтиран за първи път 2010 г или повече от 20 г след построяването му и след този ремонт са правени още два ремонта през 5 години на същия участък - извод - некачествени ремонти
Следващия участък от каспичан до пети колометър преди Шумен е от 2005 г - там цялостен ремонт още не е правен, следващия участък е правен по времето на Станишев и там ремонт още няма, сега се изгражда следващата отсечка от Бойколината до Бухавци, като се строи вече повече от 2 години и поне два от мостовете вече се срутиха преди да бъдат пуснати в есплоатация - при едното срутване загина и човек, а другия мост и в момднта е разцепен по средата и се чудят какво да го правят
Ако си строителен инженер или имаш информация от такъв колко струва реално километър магистрала - ок . Но по-скоро това си го казваш ей така на наизуст !
Кратка справка в нета показва това :
https://trud.bg/%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D...E%D0%BF%D0%B0/"Магистралите ни остават най-евтините в Европа"
"У нас струват средно 3,1 млн. евро на километър, в Словения - двойно
За 13 години дължината им се увеличава двойно"
Единия вариант е за тези пари толкова !
Щото с трици маймуни не се ловят , и като искаш нещо качествено даваш пари , намираш стабилни фирми изпълнители и качествен контрол!
Другото е , че и от евтиното, като си откраднал , и за строежа каквото е останало
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Нерегистриран (2)