За едни е хоби/интерес колите, за други парцалки и бижута ..... природата си е природа и трябва равновесие, което не се обсъжда ....Цитирай Първоначално написано от Oleg Виж мнението
Кажи й жена, и другото е ясно
Kaк може такова безразличие към инжинерният гении, технологичният напредък
Кажи му мъж и спри до там, същото като да те накарам да се ровиш по галерии или в някой мол за парцалки
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Знам отлично, нисък клас кола не искам да погледна изобщо. Но като цяло колата ми е за кеф и 15к км годишно.То зависи и за какво ще я използваш тази кола. Ако ще вършиш работа с нея, а не само за кеф, ти така или иначе ще плащаш някакви пари за нея. И тогава по-добре е мисля, да си вземеш нещо читаво, макар и на изплащане да е. Щото ако всеки ден минаваш по над 300км, то да ги минаваш в някое рено за 20к ново от магазина си е направо мъчение
Novak, може да ти е странно, но повечето хора изобщо не го правят за показност, а наистина за личен кеф. Доказателство са десетките хиляди наляти в кош за 4-5к. Но усещанията, които правят някои коли си струват толкова парите, колкото всяко друго удоволствие. За някои под 3 секунди до 100 са някакви цифри на хартия, но тези които са ги усетили вече наживо предполагам знаят за какво говоря![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Звездолин (05-01-2015)
Моя критерий е гаранционна, сравнително приличен разход на гориво, високи прагове и някой други нещица,откак се заседях вкъщи и не карам вече толкова много спрях и да ги сменям колите почти всяка година.
Ако всеки ден изминаваш доста км основно ти става сигурността на автомобила и разхода на гориво- поне при мен е така
[SIGPIC][/SIGPIC]Small, small but a shark
Точно де
Днес ходихме с един приятел да гледаме една Е-класа w211.
После гледаме един фиат 2014година, сядаме вътре и той казва, прекалено много фиат
Постояхме още малко уж да ни хареса и аз викам, не не, много фиат е
То трябва да намериш кое ти харесва
Чудя се как въобще влизат в производство доста автомобили![]()
Наясно съм, ме на някои просто им харесва, а откъм усещания поне при мен след навъртането на определен километраж шофирането си стана досада,вярно че никога не съм припадала като Олег по пътя и тез неща, но преди като пътувах , в началото ти е интересно, умората от пътя не се усеща, но с времето тия неща започват да тежат.Знам отлично, нисък клас кола не искам да погледна изобщо. Но като цяло колата ми е за кеф и 15к км годишно.
Novak, може да ти е странно, но повечето хора изобщо не го правят за показност, а наистина за личен кеф. Доказателство са десетките хиляди наляти в кош за 4-5к. Но усещанията, които правят някои коли си струват толкова парите, колкото всяко друго удоволствие. За някои под 3 секунди до 100 са някакви цифри на хартия, но тези които са ги усетили вече наживо предполагам знаят за какво говоря
При Олег предполагам тоз ентусиазъм ще се задържи доста по-дългичко, щото му е кеф да шофира
[SIGPIC][/SIGPIC]Small, small but a shark
Mи да, след 500км искам да полегна, обаче ако може да мина на другата седалка и пак да се возя, ще ми е още по-кефНаясно съм, ме на някои просто им харесва, а откъм усещания поне при мен след навъртането на определен километраж шофирането си стана досада,вярно че никога не съм припадала като Олег по пътя и тез неща, но преди като пътувах , в началото ти е интересно, умората от пътя не се усеща, но с времето тия неща започват да тежат.
При Олег предполагам тоз ентусиазъм ще се задържи доста по-дългичко, щото му е кеф да шофира
На мен ми е много кеф да шофирам
Тези дни ми се очертават към 500-600км за един ден
И по хиляда съм имал, както и поредни дни с по над 300км, умора и досада няма. Единствено ми се приспива, което се случва и без да съм каралА и то зависи къде се кара де, щото софия-пловдив, ако се минава всеки ден, ще е досадно, но ако се сменят дестинациите или са по-дълги такива, то тогава е различно.
Даже вчера звънях на съседа да ме вземе за седмица из европа
Обаче неговите курсове са по месец и много време ще ми дойде. Иначе по 700-800км всеки ден...чудно е![]()
И на мен ми омръзва дългия път, но удоволствието от шофирането си го има винаги докато не съм уморен. То е директно свързано с колата обаче, някоя астра или голф се подразбира, че ще ги карам колкото да се придвижа из градаНаясно съм, ме на някои просто им харесва, а откъм усещания поне при мен след навъртането на определен километраж шофирането си стана досада,вярно че никога не съм припадала като Олег по пътя и тез неща, но преди като пътувах , в началото ти е интересно, умората от пътя не се усеща, но с времето тия неща започват да тежат.
При Олег предполагам тоз ентусиазъм ще се задържи доста по-дългичко, щото му е кеф да шофира
Но вечер става друго с по-интересни коли![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Е ми 211 не е лоша кола пък и фейса гледате ама той е с 7джи троник кутия което е малко двузначно.Точно де
Днес ходихме с един приятел да гледаме една Е-класа w211.
После гледаме един фиат 2014година, сядаме вътре и той казва, прекалено много фиат
Постояхме още малко уж да ни хареса и аз викам, не не, много фиат е
То трябва да намериш кое ти харесва
Чудя се как въобще влизат в производство доста автомобили
211 ако купувам май ще е Е55 за пързаляне.
Фиат не го споменавай че си е за яд.![]()
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.
Това е проблема, че тия коли с малко повече кончета и стават предимно за пързаляне и магистралата. Искам такова, но в никакъв случай не мога да се лиша от зверски тракшън на мощно 4х4 с автомат.
Търговията на финансовите пазари е силно рискована, но може да носи допълнителни приходи с правилния подход. Избирайки надежден брокер (например ИнстаФорекс), можете да получите достъп до международните финансови пазари и да отворите пътя към финансовата си независимост. Можете да отворите акаунт точно тук.