+ Reply to Thread
Page 1 of 24 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 10 of 238
    penkares is online now
    Дилър
    Berani

penkares е радост за учите penkares е радост за учите penkares е радост за учите penkares е радост за учите penkares е радост за учите penkares е радост за учите penkares's Avatar
    Натрупан бонус
    802.30 USD
    Thanks
    283

Cool Приключенията на един новак в Форекс

Здравейте, започвам тази нова тема за всички които са нови в Форекс търговията,аз съм начинаещ в Форекс, но имам опит с стоки и опции.Искам да направя тази тема полезна за всички които искат да се освободят от оковите на работата от 9 до 5.
    Мисля че пазарите са едно много добро средство за осигуряване на по-добър живот,също така и за голямо разочарование.Тук ще споделя моят опит като трейдър,който не е много голям само от 2018 Май месец,тогава след доста горчива загуба на крипто пазара като Инвеститор реших да стана трейдър.
    Искам също така тук да предоставям информация за стъпките които правя към това да стана постоянен и печеливш трейдър!
    Attached Images  

2. The Following 11 Users Say Thank You to penkares For This Useful Post:

GeorgiRR (07-24-2019), Jack (07-25-2019), kypa (07-24-2019), MAXJOY (07-24-2019), Novak (07-31-2019)

Orion is online now
    Администратор
    Не е зададено настроение

Orion има невероятно излъчване Orion има невероятно излъчване Orion's Avatar
    Thanks
    137
    penkares, Надявам се тази тема да не приключи с реклама на някой брокер, защото този път бана ще е вечен!
    Успех с темата!

4. The Following 4 Users Say Thank You to Orion For This Useful Post:

Jack (07-25-2019), kypa (07-24-2019), MAXJOY (07-24-2019)

MAXJOY is offline
    Форекс гуру
    Jahat